reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Veronika Lenk

Veronika Lenk

Bloger 
  • Počet článkov:  34
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som človek. Žena, ktorá vníma, cíti, myslí a vidí skutočnosť vlastnými očami. Snaží sa jej porozumieť, prijať ju a počuť jej odkaz o zmysle seba samej. Prečo je tu práve táto skutočnosť a nie iná? A prečo tu radšej nie je Nič? Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

V hĺbke

Veronika Lenk

V hĺbke

marec 2003

  • 28. feb 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 372x
  • 2
Ach, tí dospelí...

Veronika Lenk

Ach, tí dospelí...

Ako dieťa som si dala záväzok nebyť nikdy ako dospelí. Svoj záväzok som porušila. Stala som sa „dospelou“…

  • 14. feb 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 532x
  • 2
Homosexualita - súčasť môjho života

Veronika Lenk

Homosexualita - súčasť môjho života

Mám priateľa, ktorý pozná takmer všetky verejné priestranstvá i zákutia mojej bytosti. Vždy som si myslela, že aj ja jeho...

  • 30. jan 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 248x
  • 31
Nádejná jazykovedkyňa...

Veronika Lenk

Nádejná jazykovedkyňa...

...alebo o tom, ako to chodí s "viacjazyčnými" deťmi...

  • 22. jan 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 917x
  • 22
Čo všetko sa (ne)dozviete na Vašom veľvyslanectve

Veronika Lenk

Čo všetko sa (ne)dozviete na Vašom veľvyslanectve

Ako to už chodí na veľvyslanectvách...

  • 19. jan 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 258x
  • 17
reklama
Pomoc takmer zadarmo!

Veronika Lenk

Pomoc takmer zadarmo!

Rada pre dojčiace mamičky...

  • 17. jan 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 841x
  • 0
Fiktívny svet

Veronika Lenk

Fiktívny svet

Raz som sa ocitla sama. Bez nezodpovedaných otázok, nepokojného hľadania toho, čo možno ani nejestvuje...

  • 14. jan 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 510x
  • 0
Alternatívny recept na výchovu dieťaťa?

Veronika Lenk

Alternatívny recept na výchovu dieťaťa?

Sedmoro "právd" dieťaťa

  • 13. jan 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 768x
  • 11
reklama
SkryťZatvoriť reklamu