reklama

Človek - kopa mäsa

...alebo hľadanie dôkazu jeho nesmrteľnosti...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

-Ľúbiš ma?-( Mlčanie)-Dnes v noci sa mi snívalo, že si odo mňa odišiel...-To si len namýšľaš! Neboj sa! Vždy zostanem pri Tebe! Až kým nezhrdzaviem...-láska, sny, emócie, smrť... Asi takto by mohol vyzerať rozhovor dvoch budúcich strojov- robotov.Niektoré vzdelané a inteligentné hlavy sú presvedčené o tom, že stroje sa raz vyvinú na takú úroveň, že budú oplývať rovnakými schopnosťami ako ľudia ( možno aj kvalitnejšími a i novými ). Emócie, sny, predstavy, želania či dúfania už nebudú viac „privilégiom“ ľudskosti. Nezostane nič, čo nás bude odlišovať od neživej hmoty ( okrem neživej hmoty samotnej ). Mrazivá predstava!A tak sa človek pýta sám seba: Kto som?Mysliaca, cítiaca, vnímajúca...kopa mäsa...? A „plecháče“?Mysliaca, cítiaca, vnímajúca...kopa železa...?A nakoniec sa aj tak všetci rozpadneme a naše sny, city a myšlienky sa rozplynú v univerze...A ten človek, ktorý si o sebe tak veľa namýšľal, raz nebude... Jedine, že by po ňom predsa len čosi zostalo, ale čo? Ak sú všetky naše „duševné“ stavy iba výsledkom neurónových procesov v mozgu a je ich schopná i neživá hmota, čo z nich či po nich by malo zostať a dokazovať tak výnimočnosť či nesmrteľnosť človeka? Príbeh nesmrteľnej duše tak zaváňa mýtusom...Niektorí ešte bojujú a nevzdávajú sa. Už len nájsť dôkaz na ospravedlnenie výnimočnosti človeka, ktorý je predsa viac, než len kopa železa!Niektorí chcú vecný dôkaz, ktorý je ťažké nájsť, a niektorým stačí intuícia, ktorá ešte verí v Človeka. Intuícia si však žiada byť tiež podložená. A keď sa jej toto podarí, tak potom možno Človek vyhral......človek a jeho nesmrteľnosť...-Ľúbiš ma?-(Mlčanie)-Dnes v noci sa mi snívalo, že si odo mňa odišiel...-To si len namýšľaš! Neboj sa! Vždy zostanem pri Tebe!Naveky...

Veronika Lenk

Veronika Lenk

Bloger 
  • Počet článkov:  34
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som človek. Žena, ktorá vníma, cíti, myslí a vidí skutočnosť vlastnými očami. Snaží sa jej porozumieť, prijať ju a počuť jej odkaz o zmysle seba samej. Prečo je tu práve táto skutočnosť a nie iná? A prečo tu radšej nie je Nič? Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu